پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261830
مردم تخلفات گران‌فروشي را اطلاع دهند
تاریخ انتشار : 1402/04/13 07:36:47
نمایش : 764
مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري با اعلام شماره ۱۲۴ براي اطلاع گران‌فروشي گفت: ورود به سامانه ۱۳۵ تعزيرات حکومتي يکي ديگر از راه‌ها براي ثبت تخلفات يا در قالب شکايت و يا در قالب گزارش مردمي است.
يه گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيد فلاح مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز اظهار کرد: بحث نظارت بر بازار ازجمله وظايف دستگاه‌هاي متولي امر نظارت مانند صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزي است.

وي تصريح کرد: چنانچه تخلفي در اين زمينه مشاهده شود تشکيل پرونده انجام شده و جهت رسيدگي به تعزيرات حکومتي جهت صدور حکم ارسال مي‌شود.

مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري يادآور شد: با اين وجود اين سازمان بر اساس ماده ۱۹ آئين‌نامه سازمان در بخش نظارت هم ورود کرده است و دليل اين کار ضرورتي است که از طريق قرارگاه نظارتي سازمان به ما اعلام شده است.

فلاح افزود: تعزيرات حکومتي با ايجاد گشت‌هاي مشترک در معيت ناظران دستگاه‌هاي نظارتي، نظارت‌هايي دارد.

وي بيان داشت: اينکه قيمت فروش يک واحد صنفي درست است يا نه، تابع يکسري از شرايط است، اما قانون حاکم بر فروش قيمت خريد کالا است و اگر اين قيمت طبق فاکتور ارائه شده با ميزان سود رعايت شود، مشکلي نيست و اگر سود قانوني رعايت نشود به چند طريق مي‌توان برخورد کرد.

مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري با اعلام شماره ۱۲۴ براي اطلاع گران‌فروشي ادامه داد: ورود به سامانه ۱۳۵ تعزيرات حکومتي يکي ديگر از راه‌ها براي ثبت تخلفات يا در قالب شکايت و يا در قالب گزارش مردمي است.

فلاح خاطرنشان کرد: اين گزارش‌ها از سامانه برداشت شده و به گشت‌هاي مشترک سطح شهر ارجاع داده و در اسرع وقت بررسي و در صورت احراز تخلف رسيدگي مي‌شود.

وي ادامه داد: فروشنده موظف به تحويل فاکتور به مشتري است، براي صدور فاکتور سقف در نظر گرفته شده است و تا ۱۰۰ هزار تومان اجباري بر صدور فاکتور نيست مگر آنکه مشتري درخواست کند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html